Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Υπόσχεση και προσευχή

Δεκέμβριος 2009 .

Ένας σημαντικότατος μήνας για μένα . Ένας μήνας αλλαγών , επαναπροσδιορισμού στόχων αλλά και επιβεβαίωσης της επιτυχούς και μάλλον σωστής ρότας , ένας μήνας πλήρους ανατροπής συνηθειών και υποχρεώσεων .

Αρκετές φορές έως τώρα έχω απαρνηθεί χόμπι και δραστηριότητες που παλιότερα με ''γέμιζαν'' και μου πρόσφεραν όλα αυτά που με έκαναν αυτόν που είμαι . Επίσης με ανέδειξαν κοινωνικά , μου έδωσαν φίλους , με γέμισαν εμπειρίες .

Ήρθε ο καιρός να συμβούν στη ζωή μου πιο σοβαρές ανατροπές που θα σημαδέψουν την υπόλοιπη πορεία μου . Ελπίζω να είναι για το καλό της οικογένειάς μου αλλά και δικό μου .

Θα προσπαθήσω να κινηθώ με τον ίδιο ζήλο , με την ίδια εργατικότητα και την ίδια σεμνότητα , να μην αλλάξω απ΄αυτό που είμαι και με ξέρουν όλοι και να προσφέρω όσα μπορώ περισσότερα .

Προσβλέπω σε υγεία .

Δεν υπάρχουν σχόλια: