Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Εκδρομή στη Λευτέριανη 25 & 26 Σεπτεμβρίου 2010

Το Σαββατοκύριακο 25 - 26 / 9 / 2010 πήγαμε με τον Φ.Ο.Αντιρρίου στη Λευτέριανη της Ναυπακτίας για να επιχειρήσουμε ανάβαση στο Τσακαλάκι ( υψ. 1712 μ. ).
Ο καιρός ήταν βροχερός και τα σύννεφα είχαν κλείσει τον ορίζοντα έως αρκετά χαμηλά . Έτσι η ανάβαση δεν είχε σαν στόχο την κορφή , αλλά το διάσελο της Αγ. Κυριακής .
Υπό καταρρακτώδη βροχή ανεβήκαμε σε ένα μονοπάτι ανάμεσα σε πουρνάρια , με οδηγό τον πρόεδρο του τοπικού συλλόγου . Στην Αγ. Κυριακή φτάσαμε μετά από 2.30 ώρες πορείας , βρεγμένοι ως το κόκκαλο .
Μετά την ανασυγκρότηση και το φαγητό στο χάνι της περιοχής , επιστρέψαμε στη Λευτέριανη όπου κοιμηθήκαμε σε σπίτια του χωριού .
Ο βροχερός καιρός της επομένης ακύρωσε και την επίσκεψη στο φαράγγι της Δρακόβρυσης , που είχε προγραμματιστεί κι έτσι απλά επιστρέψαμε .

Ψηλός Σταυρός . Τα σύνορα Ευρυτανίας και Ναυπακτίας

Η λίμνη του Εύηνου

Η Αγ. Κυριακή κάτω απ΄το Τσακαλάκι

Η ομάδα του Φ.Ο. Αντιρρίου

Στη διαδρομή βρήκαμε προς το τέλος τον δασικό δρόμο .