Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Φεβρουάριος 2011

Τα χιόνια άργησαν για φέτος αλλά δεν μας ξέχασαν. Ευτυχώς θυμάται ακόμα να χιονίζει. Η χειμωνιάτικη ''καλοκαιρία'' του περασμένου μήνα, μάλλον απέχει πολύ από το να χαρακτηρισθεί ως Αλκυόνιος. Είναι ένα φαινόμενο μεγαλύτερο, βιαιότερο και μάλλον μόνιμο.  Η κλιματική αλλαγή είναι πλέον ορατή και επηρεάζει όλο και περισσότερο τη ζωή μας.
Ο χιονόκαιρος μας έκλεισε μέσα και οι εργασίες που είχαμε αρχίσει μείνανε στη μέση. Με τις πρώτες αναλαμπές του καιρού όμως πρέπει να τις συνεχίσουμε, γιατί μετά αρχίζουν οι εαρινές που είναι και απαραίτητες και αρκετές.
Οι εργασίες στο κήπο

Μετά από χρόνια αναβολών αποφάσισα να αρχίσω το χτίσιμο ενός τοίχου αντιστήριξης πάνω από τον κήπο μου. Οι εργασίες όμως που έμειναν ημιτελείς θα συνεχιστούν με την πρώτη ευκαιρία. Εκκρεμεί επίσης το κλάδεμα και η απολύμανση με γαλαζόπετρα των οπωροφόρων, η εδαφοκάλυψη με τα θρυμματισμένα κλαδιά και το ξεβοτάνισμα κήπου και αμπελιού. Αρκετές δουλειές σαν να λέμε.





Ο χειμωνιάτικος καιρός όμως μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με την τακτοποίηση του ψηφιακού μου αρχείου. Κείμενα, φωτογραφίες και μουσικά αρχεία έπρεπε από καιρό να έχουν μπει σε μια σειρά. Η ενασχόληση αυτή μου αποκάλυψε και κάποια ''διαμάντια''. Η μουσική που μου αρέσει έμπαινε βιαστικά σε ένα φάκελο όταν την έβρισκα, χωρίς να την ακούσω τις περισσότερες φορές. Με το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα όμως ''έπεσα πάνω'' σε υπέροχες για τα γούστα μου μελωδίες. Κομμάτια που δεν είχα ξανακούσει και πλέον ακούω καθημερινά. Έργα όπως η <<Φαίδρα - Τραγούδια αγάπης >> και το << State of  siege>> του Μίκη ή τα υπέροχα <<Φεγγαράκι>> και <<Ρυθμολογία>>  του Μάνου.


Καιρός όμως και για λίγο langlauf, που είχα αρκετό καιρό να κάνω, όπως και για τον προγραμματισμό των επόμενων αποδράσεων. Συλλέγω πληροφορίες και οργανώνω διαδρομές για την άνοιξη, για εκδρομές που είτε οργανώνω, είτε συμμετέχω. Αν όλα πάνε καλά το επόμενο διάστημα προβλέπονται ''εμπειρίες και ιδρώτας''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: