Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Στην Κρέμαση

Η πρόσβαση στην Κρέμαση
    Το Σάββατο με αρκετό κρύο και βροχή πήγαμε στην Κρέμαση, κοντά στο Αντίρριο για να δούμε τον καταρράκτη και το τοπίο γύρω του πως είναι διαμορφωμένο, όταν έχει πολύ νερό.
Προσπαθήσαμε να βρούμε την διαδρομή, πάνω στην οποία θα χαράξουμε την via ferrata. Οι διαπιστώσεις που κάναμε είναι:
Τα πατήματα στις σιδερόβεργες στα βράχια της κοίτης.
- Το μονοπάτι πρόσβασης είναι καλύτερο και συντομότερο από τη μεριά του Μολυκρείου. Φεύγοντας από τη Μακύνεια υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα στη διαδρομή που μπορεί να αναδειχθούν και να αποτελέσουν σταθμούς στο μελλοντικό μονοπάτι Μακύνειας - Αγραπιδόκαμπου, όπως το πέτρινο γεφύρι, οι ανασκαφές πάνω στη νέα χάραξη της Ιονίας οδού και ο νερόμυλος.
- Μέχρι το ξύλινο γεφυράκι που φτιάξαμε η πρόσβαση με τα σιδερένια σκαλοπάτια είναι πολύ καλή.
Το μονοπάτι πρόσβασης, το γεφυράκι, τα σκαλοπάτια στη σάρα και η ασφάλεια


























- Από εκεί μπορεί να γίνουν δύο διαδρομές μέχρι τον καταρράκτη. Η πρώτη αυτή που ανεβαίνει τη σάρα και φτάνει από τα αριστερά στον καταρράκτη και η δεύτερη μέσα από την κοίτη, πάνω σε μπετόβεργες στερεωμένες στα βράχια. Η κατεύθυνση της δεύτερης διαδρομής θα είναι πότε αριστερά και πότε δεξιά της κοίτης, ανάλογα με το πως βολεύουν τα βράχια.
- Με τις δύο διαδρομές από το γεφυράκι και πάνω δημιουργείται μια κυκλική πορεία, που θα είναι ευχάριστη για τους επισκέπτες που θα θέλουν να φτάσουν μέχρι τον καταρράκτη.
Η βάση του καταρράκτη με τα μεγάλα βράχια μπροστά της.
- Η διαδρομή της via ferrata για το ανέβασμα στο πάνω μέρος του καταρράκτη πιστεύω πως ενδείκνυται να γίνει από τα δεξιά της υδατόπτωσης.
- Στη βάση του καταρράκτη τα μεγάλα βράχια βολεύουν ώστε να γίνει μια ευχάριστη και ασφαλής διαδρομή, ώστε ο επισκέπτης πατώντας πάνω σε μπετόβεργες να περνάει από τη μια όχθη στην άλλη.









Οι βασικοί στόχοι που θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε είναι :
- Μια ασφαλής και ευχάριστη διαδρομή.
- Πιστοποίηση ασφάλειας της via ferrata.
- Αποφυγή άσκοπων επεμβάσεων στο περιβάλλον της περιοχής.
- Σύνδεση του κάτω με το πάνω μέρος του καταρράκτη και συνέχιση του μονοπατιού μέχρι τον Αγραπιδόκαμπο.
- Σήμανση και πληροφόρηση.
Για όλα αυτά όμως χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: