Εξακόσια εικοσιδύο χιλιόμετρα σε τρεις ημέρες με μηχανές, κατά μήκος της Πίνδου.
Φεύγοντας βόρεια από τη Φουρνά προς τη Νεράιδα και τη λίμνη Πλαστήρα, κατάβαση στο κάμπο και το Μουζάκι, από εκεί στην Ελάτη και το Περτούλι και τέλος της πρώτης ημέρας στον Ασπροπόταμο.
Η δεύτερη ημέρα άρχισε ανηφορίζοντας από Χαλίκι προς Ανήλιο και Μέτσοβο, στη συνέχεια και εν μέσω βροχής στη λίμνη των πηγών Αώου και στον Εθνικό Δρυμό Βόρειας Πίνδου, με κατάληξη στη Βωβούσα.
Η λεπτομέρεια που ματαίωσε τη συνέχεια προς Παλιοσέλι, Κόνιτσα και Μολυβδοσκέπαστο, ήταν η έλλειψη καυσίμων. Έτσι αναγκαστική επιστροφή μέσω Εγνατίας, Άρτας και λίμνης Κρεμαστών στην έδρα.
Φεύγοντας βόρεια από τη Φουρνά προς τη Νεράιδα και τη λίμνη Πλαστήρα, κατάβαση στο κάμπο και το Μουζάκι, από εκεί στην Ελάτη και το Περτούλι και τέλος της πρώτης ημέρας στον Ασπροπόταμο.
Η δεύτερη ημέρα άρχισε ανηφορίζοντας από Χαλίκι προς Ανήλιο και Μέτσοβο, στη συνέχεια και εν μέσω βροχής στη λίμνη των πηγών Αώου και στον Εθνικό Δρυμό Βόρειας Πίνδου, με κατάληξη στη Βωβούσα.
Η λεπτομέρεια που ματαίωσε τη συνέχεια προς Παλιοσέλι, Κόνιτσα και Μολυβδοσκέπαστο, ήταν η έλλειψη καυσίμων. Έτσι αναγκαστική επιστροφή μέσω Εγνατίας, Άρτας και λίμνης Κρεμαστών στην έδρα.
1 σχόλιο:
για σας είναι η ζωή!!
ένας συν-ψαράς
Δημοσίευση σχολίου